Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Frank en Marleen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Frank en Marleen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Marleen

29 December 2014 | Nederland, Denekamp

Hallo vrienden, familie en geïnteresseerden,

Zondag 4 januari vertrekken wij voor 8 maanden. Onze reis voert ons onder andere naar Centraal Amerika, Australië, (Zuid-) Oost Azië, Centraal Azië en voormalig Joegoslavië.

Op deze website houden we een blog bij over alles wat we gaan tegenkomen/ meemaken.

Links onderin op de site kun je je aanmelden voor de mailinglijst. Wanneer wij een nieuw verslag plaatsen krijg je daar via de mail een melding van.

We zijn afgelopen week met mijn familie naar Oostenrijk geweest en hebben geskied en kerst gevierd met mijn oom en tante + kids uit Australië. Tijdens de vakantie is in ons huurhuis een nieuwe badkamer geplaatst. Toen we zaterdag na 7 uur in de file te hebben gestaan om 0100 uur thuis kwamen bleek dat de heren installateurs vergeten waren ringetjes te plaatsen. Het waterballet dat volgde was voor ons reden om gisteren al te verhuizen. Ons huis is dus leeg, de tas gepakt, administratief is alles klaar. We zijn er klaar voor!

Ik werk nog een paar dagen en lever de 31e mijn laptop en sleutels in bij EDSN. Marleen heeft haar werk bij Cogas inmiddels afgerond en is bezig met de laatste voorbereidingen, bijvoorbeeld haar sleutelbos terugvinden :-).

Vrijdag hebben we ons afscheidsfeest en zondag vliegen we dus vanaf Düsseldorf naar San Jose in Costa Rica. Ondertussen kunnen we dan al een aantal topattracties bewonderen: vliegvelden in Frankfurt en Santa Domingo :-)!

• 29 December 2014 - 18:45

Josefien:

Hoi Frank en Marleen,
    De aanloop was dus niet zo perfect!!!
    Het gaat vast een geweldige mooie reis worden.
    Geniet er samen ontzettend van!!!
    Vele lieve groeten van Jan en Josefien.

• 30 December 2014 - 00:43

Rita En Jasper:

Nou Frank, mooi dat de weblog weer actief is!!
    We wachten op alle mooie verhalen en foto's die komen gaan...

• 03 Januari 2015 - 19:48

Janne Leferink:

Lieve Marleen en Frank,

Ik vond het super leuk om jullie net nog even te hebben gezien.
    Volgens papa en mama gaan jullie heel veel van de wereld bekijken, wie weet ga ik dat later ook wel doen wanneer ik groot ben :).

Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier en geniet er lekker van met z'n tweetjes!

Hele dikke kus en knuffel Janne

• 04 Januari 2015 - 21:10

Anja:

Hoi wereldreizigers,
    Goede reis en heel veel plezier samen! Ik ben nu al benieuwd naar de verslagen:)
    groetjes Anja Meijnders

• 06 Januari 2015 - 18:26

Ellie Poorthuis:

Hallo. We wensen jullie een geweldige tijd!! En pas goed op jezelf.

groetjes Ellie.